. . .

بخند....

تو خود میدانی..........

دنبال وجهی می گردم
که تمثیل تو باشد
زلالی چشم هات
بی پایانی آسمان
مهربانی دست هات
...
نوازش گندمزار
و همین چیزهای بی پایان.
نمی دانستم دلتنگیت
قلبم را مچاله می کند
نمی دانستم وگرنه
از راه دیگری
جلو راهت سبز می شدم
تمهیدی، تولد دوباره ای، فکری
تا دوباره
در شمایلی دیگر
عاشقت شوم.
گفته بودم دوستت دارم؟


نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت18:52---26 مرداد 1391
سلام مجددا
ممنونم دوباره هم به شما سر خواهم زد....
موفق باشید


زهره صادقی
ساعت18:25---26 مرداد 1391
سلام
تمام مطالب وبتون رو خواندم
واقعا جالب بود.
خیلی خیلی عالی بود.
موفق باشید.
خوشحال میشوم به من هم سری بزنید.موفق باشید.در پناه حق...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,ساعت 15:49 توسط abjn|


آخرين مطالب
» من همونی...
» اشتبـــاه از مــن بــود...
» دو خط
» خدایا
» سال هاست
» نفس می کشم
» فقط تو
» بگذار....
» امامم

Design By : Pichak

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر